Hjerterytterne Team Randers

Team Randers er et af de nye hold på landkortet i Hjerterytternes ambitionen om at gøre konceptet til et landsdækkende cykelfænomen.

Skrevet onsdag d. 28. februar 2018

Team Randers

På Team Randers er der tilrettelagt fast ugentlig træning – både i hverdagene samt i weekenden (formiddag).

Overordnede rammer for Team Randers

Hjerterytterne et for cykelentusiaster – på tværs af racercykelkvalitet, niveau, køn, uddannelse og titel. Hjerterytterne er fantastiske cykeloplevelser, fællesskab og sportslige udfordringer – samlet i et fælles engagement til fordel for hjertesagen.

Prisen for et Hjerterytter-medlemskab i 2018 er:

• 2.000 kr. (træning, fællesskab og 1 sæt træningstøj: 1 Bib, 1 Jersey og 1 Vest)
  • 3.000 kr. (træning, fællesskab og 2 sæt træningstøj: 2 Bib, 2 Jersey og 1 Vest)

Hvad kan du forvente af os

Vi tilbyder en struktureret træningsplan gennem hele udendørssæsonen fra starten af marts til slutningen af september – og fællesskab, unikt netværk og venskaber.

Desuden tilrettelægger holdet et årsprojekt i slutningen af udendørssæsonen. I 2018 skal du træne og GLÆDE dig til en Danmarkstour på 4-5 dage. På nuværende tidspunkt tegner turen til at blive afholdt i dagene omkring weekenden i uge 35 (2018). Prisen estimeres til at koste max. 4.000 kr. pr. rytter.

Hvad forventer vi af dig?

Som Hjerterytter forventer vi at du går engageret til både træning og fællesskabet – og går dedikeret ind i arbejdet med at samle penge ind til hjertesagen.

Vi har ikke noget minimumskrav i forhold til indsamling, men for Hjerterytterne er fællesskab en af vores kerneværdier, hvor alle bidrager med det de kan. Som rytter håber vi derfor, at du kan tegne kilometersponsorater eller opnå kontantdonationer gennem dit netværk.

Alle ryttere har læst og accepteret Hjerterytternes rytterkontrakt. Kontrakten inkluderer bl.a.:

• Krav til, at man cykler min. 2.500 km pr. sæson
  • Krav til udstyr: Racercykel